lørdag den 9. november 2019

Det er november...




Ja det er nemlig november, måneden hvor det er helt legalt at sige ordet JUL ...
Jeg venter med længsel og det kribler i fingrene for at finde julepynten frem.
Jeg har fundet lyskæder og lidt andre småtterier frem og i næste weekend så kommer julepynten ned fra loftet og så begynder det store Gertrud Sand eventyr...
Noget andet der også kommer med julemåneden, er Bjørnemors julekalender, som jeg glæder mig  som en vanvittig til at præsentere for dig...
Den har jeg naturligvis gået og dimset med i et stykke tid og den ligger lige om lidt færdig og klar til udgivelse.
Hver dag kommer der et indlæg fra min hånd og hvis man ser det i forhold til kadencen af indlæg i årets løb, ja så er det jo en betragtelig forbedring.
Glæd dig - jeg har vredet min i forvejen ellers krøllede hjerne for at finde på noget spændende...
I mellem tiden og hvis du har lyst til at se juledims og DIY's kan du kigge tilbage i indlæggene og se de tidligere års julekalendere...
Jeg glæder mig rigtig meget til at byde alle hjertelig velkommen til julespas på bloggen hver dag lige indtil juleaften -


De aller bedste novemberhilsner 
KirstenK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥