torsdag den 20. maj 2010

Jordbær...




Mens vi venter på "den ægte vare"....
Skabelon/mønster til jordbærene har jeg smidt lige her

Du skal bruge noget "jordbærstof" rødt med prikker er jo oplagt, men i princippet kan andet jo også bruges...
Derudover skal du bruge noget "bladstof" og her er grønt jo oplagt, jeg har brugt fil,t men også en rest jersey, da den grønne filt slap op...
Du skal også bruge noget fiberfyld, bamsevat eller lignende.
Bærret sys sammen i den åbne side ret mod ret.

Vend og sy med ri sting i toppen...og rynk stoffet lidt sammen.


Kom fyld i bærret...


Sy sammenføjningen sammen, jeg bruger med vilje grøn tråd, så jeg er  fri for at skifte farve, når bladet om lidt skal sættes på...


Bladet sys på med små  risting, så det dækker sammensyningen...


Færdig, finito...

5 kommentarer:

  1. Alt ser så enkelt ut når du lagar det...
    Ha ein fin dag.

    SvarSlet
  2. Ruth: Hvor var det pænt sagt, men de er nu enkle at lave...

    SvarSlet
  3. De er vildt søde. Tak for ideen.

    SvarSlet
  4. Selvom det er et ældre indlæg, vil jeg lige kommentere, for hvor er de bare fine! Det er en af de ting jeg skal have afprøvet.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥