tirsdag den 23. august 2011

DIY Skilte/kortholdere...


Jeg har fremstillet mig en bunke skilteholdere...Jeg skulle bruge en holder til at stikke ned i en plante der skulle foræres væk...så kunne jeg jo lige så godt fremstille et lille lager...anvendelsesmulighederne er jo mange...
Babuskaerne i blomsterbuketterne har jeg hentet her
Du skal bruge: En rulle ståltråd, jeg har brugt rustfrit stål, så der ikke kommer rust i vaser og planter...en knibetang til at nappe tråden over med...et rundt skaft, jeg har brugt skruetrækkerskaftet, en spidstang.

Nap et stykke ståltråd i passende længde af. Snur tråden to gange om skruetrækkerskaftet



Brug spidstangen til få enden rundet...
Det kan godt være du skal klemme ringene lidt sammen, så afstanden mindskes lidt...

Færdige skilteholdere... man kan snart få lavet en ordentlig bunke, når lige man er kommet i gang!


7 kommentarer:

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥