søndag den 1. december 2019

Velkommen december - 1.december...



Velkommen til min yndlingsmåned - måneden hvor der er jul, stearinlys, sjov, kys og kærlighed gran, juletræer, engle og en helt masse andet....
Der er f. eks Bjørnemors julekalender, som også i år, hver dag indtil juleaften, viser et eller andet julerelateret, mest noget man selv kan lave -
Der er noget nemt, noget svært, noget virkelig sært eller fint, noget gammeldags, noget finurligt og måske bare noget jeg har købt, eller noget jeg set enten i virkeligheden eller på nettet.
Og så er der trolde, juletrolde...
Jeg mødte denne lille flok i skoven, den anden dag, hvor siger jeg ikke,for trolde og da specielt juletrolde er sky væsner, der helst holder sig ude af alt for megen virak.
Jeg fik dog lov til at tage billeder af deres lille jule komsammen i skovbunden.
Troldene og jeg siger hermed velkommen til Bjørnemors julekalender - Håber du har lyst til at kigge indenom de næste 24 dage. Hvis du har lyst til at skrive en kommentar, er du hjertelig velkommen -
Glædelig 1.december og første søndag i advent til dig og alle der læser med her...




 De bedste december/ advents hilsner 
KirstenK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥