tirsdag den 25. februar 2014

Hjemmelavede bøger...igen!

Camilla siger i en tidligere kommentar, at det kunne være sjovt at se alle mine hjemmelavede bøger...
Og rent tilfældigvis har jeg et foto af dem alle, på nær dem som jeg i tidens løb har givet som gaver...

I forbindelse med en udstilling af min datters og mine hjemmelavede bøger på vores lokale bibliotek,  hvor vi skulle have udvalgt bøger til udstillingen, kunne vi naturligvis ikke dy os for, at line alle bøger op på række på gulvet og fotografere dem...
Beklager den lidt dårlige billedekvalitet, men det var sent om aftenen eller først på natten om man vil...og blitz og telefonkamera går ikke altid godt sammen...


 
Herfra ønskes, en intet mindre end, pragtfuld tirsdag - fyldt med det lige præcis du synes om...

8 kommentarer:

  1. Hold da op - så mange hjemmelavede bøger :) Det er et sjovt billede I har taget. Jeg har jo set dine bøger på biblioteket og jeg er meget imponeret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle : Fedt du har taget dig tid til at se vores bøger på biblioteket...vi er da også selv lidt stolte af dem...

      Slet
  2. Det var da godt nok mange bøger du har fået lavet dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kirsten: Ja...nu er der par stykker der er min datters som hun har lavet...men ja jeg har det jo sådan at når jeg først får en passion for noget så laver jeg det til hudløshed i en tid...denne specielle passion har varet lang tid nu...og jeg er på ingen måde blevet trær af den..

      Slet
  3. Du milde, sikke en række.
    Hvad bruger du selv bøgerne til?

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva: Jeg bruger dem mest som en slags kreadagbøger...men også som emnebøger...det kan være en hel bog med et specielt emne...eks muffins eller favorittekster eller en havebog. Jeg har lige udtænkt en af dem som en drivhusdagbog...mulighederne er mangfoldige!

      Slet
  4. Hold da op, det er godt nok blevet til mange - det er sejt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Camilla: Tak..jeg synes sg også selv det er lidt sejt
      (man skal ikke stille sit lys under en skæppe, vel?)

      Slet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥