torsdag den 9. december 2021

Konvolut genbrug - 9.december...

 


Når gode råd er dyre...

I dag stod jeg og skulle bruge en boblekonvolut, men desværre var der ikke nogen i skuffen hvor jeg ellers har et bredt udvalg af den slags ...

Jeg havde dog en konvolut som jeg lige havde modtaget en forsendelse i - den passede i størrelsen. Så fik jeg den gode ide at sy en ny forside på  - en jule forside, forstås...

Det tog kun ganske kort tid at klippe et stykke gavepapir ud i størrelsen der passede, sy den fast på maskine. Husk at lade være med at sy igennem begge lag i den ende, hvor den skal lukkes.

Du skal lige folde lukkeflappen ud, inden du syr forsiden fast i lukke enden.


De bedste december hilsner 
KirstenK



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥