lørdag den 1. juni 2019

Blomster på en pind - ydmyg blomsterkunst...



Hvem elsker ikke blomster? Jeg gør i alle tilfælde...Om det er dyre kulturplanter eller direkte ukrudt er egentlig ligemeget for mig -
Jeg synes de er skønne allesammen også mælkebøtterne i græsplænen...
Indlægget her blot til inspiration.
Jeg har kun lavet dette ene eksemplar, men det er helt sikkert ikke det sidste. Det kunne være så fin som en dekoration til et sommerbryllup eller en barnedåb eller en konfirmation eller noget helt andet.
Når pinden med blomsterrankerne tørrer op og blomsterne mister lidt farve og krøller sammen er de altså stadig lige fine.
Jeg har brugt blomster og blade og små grene bare fra en lille tur rundt i haven incl. bellis fra græsplænen...
Blomsterne er trukket på en sytråd med en synål og er blot bundet omkring den let buede pind...Man stikker simpelthen nålen igennem blomsten og snor den om stilken hvis den er lang, rykker blomsterne sammen og dernæst næste blomst, indtil ranken er så lang  som man ønsker.





                                                         De aller bedste blomsterhilsner
                                                                🌼KirstenK 🌼

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥