fredag den 1. december 2017

Velkommen December - 1.december...




Nisser hører december til...
Nisserne er et helt specielt nordisk folkefærd og det forhoder sig også sådan med juledyrene...
Nu ved jeg ikke, om du nogensinde har mødt et juledyr, men de findes, som nisserne, overalt.
Det gælder bare om at få øje på dem -
Hold øje med det spidse huer med en hvid pompom i toppen.
Jeg fandt disse tre  på stranden og det bliver disse tre små juledyr der byder december og juketiden velkommen her på bloggen.
Jeg har lavet en julekalender eller som jeg hellere vil kalde den: Decemberkalender.
Der kommer julepynt, julebilleder, måske en anmeldelse af en julebog, måske opskrifter på sødt eller surt, måske noget sundt -
Der kommer også nisser og måske flere juledyr. Der kommer noget for voksne og noget for børn...
Eneste fællesnævner er at det er noget jeg selv holder af ...

Velkommen December


Hav den dejligste 1.december...

💓De bedste decemberhilsner KirstenK💓



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥