fredag den 4. december 2015

Gavemærker på en pind - Lige til at printe - 4 december...


Juletid er gave tid og i dag handler min decemberkalender om gavemærker...
Her får du gave mærker til at sætte på dine julegaver lige til at printe og klippe ud
De skal ikke i snor eller i sløjfe, de skal nemlig på en pind...
Gavemærkerne ligger lige her med teksten God Jul og her uden tekst.
Du skal bruge en printer, karton eller kraftigt papir, en gave, gavepapir og evt snor eller bånd og så skal du naturligvis bruge en pind, enten det nu er en du finder i skoven, i haven, måske en blomsterpind eller en spisepind...
Jeg har printet mærkerne på 120 g karton, da min gamle printer ikke er glad for kraftigere karton.
De kan jo også fint printes på kraftigt papir...
Du printer gavemærkerne, jeg har printet mine i farver, der måske ikke er helt traditionelle julefarver, men lidt fornyelse er jo ingen skade til.
Klip mærkerne ud og lav huller i afmærkningerne med en hultang, hvis du har en, ellers kan du prikke hul, først med en tyk stoppenål nål, og siden med en strikkepind...
Sæt pinden gennem hullerne og sæt den på gaven.

Du printer først ud i de farver du nu synes...


Klip gavemærkerne ud og lav huller efter markeringerne

 Sæt gavemærket på gaven som på billedet. Her er det et stykke gavepapir i en anden farve pinden sættes ind under. Det kunne også være et bånd eller en snor...



En gave til en strikkeveninde må naturligvis være med strikkepinde.
Hav en skøn 4 december...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥