mandag den 1. september 2014

Selfie - En papirmosaik...

Selfies er det nye sort og i et muntert lag tog jeg det, der af de andre blev kaldt for en næse-selfie....
Selfien stod da også til at blive slettet fra billedgalleriet, men det slog mig, at jeg da også lige kunne forstørre billedet lidt og efterfølgende printe det ud...
Forstørrelsen dannede grundlag for denne papirmosaik...
Om mosaikken ligefrem ligner, ved jeg ikke, men jeg er alligevel glad for mit lille selvportræt.
De små firkanter er mestendels klippet af reklamerne fra Bilka og Matas...øjnene er dog klippet ud af et nærbillede af piskeriset på en køkkenmaskine.
Det er såmænd ikke fordi det er så svært at lave en mosaik der skal forestille noget, men en anden gang tror jeg nok lige det skal planlægges lidt. Jeg gjorde den fejl at jeg bare startede i den ene ende, men det villen ok have været mere smart at lave detaljerne først og så efterfølgende fylde ud...men det ved jeg så til en anden gang.
Jeg ar allerede planer om at lave en mosaik ud fra et billede jeg har taget af en gammel støvle...Om det bliver til noget, tja det vil tiden vise...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥