tirsdag den 26. august 2014

Kreadagbøger - en slags halvårsstatus...


Det halve af 2014 er gået, så godt og vel endda!
Rækken af kreadagbøger forøges med en enkelt, eller nogen gange to bøger om måneden...
Syv bøger dækker perioden januar til juli 2014. Og selv om man skulle tro der ville være det samme indhold i dem (fordi jeg sådan lidt bevæger mig i de samme kreative cirkler, det meste af tiden) så er det nu ikke tilfældet...
De er mægtige at gemme skabeloner, kopiark, mønstre osv i.
Så kan de altid findes frem når man har brug for dem ...tøhø...hvis man altså kan huske, hvilken bog mønstret eller skabelonen er i.
Men når jeg engang får lavet et register over samtlige kreadagbøger - ja så bliver det en ren svir...

Den skønne tegning af Rosie er tegnet af min datter og var tegnet på gavepapiret min fødselsdagsgave var pakket ind i...og blev forsiden på juli måneds kreadagbog...
Må din tirsdag blive god og fyldt med solskin og smil...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥