lørdag den 10. juli 2010

Hjælp... min læsestak er svundet ind til sølle to titler...

Jeg plejer at have en tårnhøj læsestak til ferien...men dette års stak er svundet ind til sølle to titler, hvoraf jeg endda er "kommet til" at læse ca halvdelen af den ene... For filan da, der er kun 1 uge til ferien begynder... Jeg må vist på jagt, sådan for alvor!



Ganske vist består Ida Jessens Hvium-romanerne af hele tre romaner, men desværre har jeg allerede læst næsten halvdelen af den.
Romanen om Hildegard af Bingen kan også hurtigt få ben at gå på, da den ser rigtig spændende ud...jeg glæder mig rigtig meget til at læse den!

2 kommentarer:

  1. Jeg kender det rigtig godt KIrsten. Har du læst Jacob Ejersbo' bøger. Der er Nordkraft og så har jeg lige læst Liberty. Han skriver så godt og meget vedkommende.
    Jo Nesbø: Harry Hole, er også enormt gode bøger.
    Ja der er jo så mange gode bøger. Der er jo også lydbøger, dem bruger vi meget her i huset. Det har vi altid hørt når vi kørte på ferie.
    God læse fornøjelse

    SvarSlet
  2. Anne: Ja, Ejersbos trilogi har jeg læst og alle Jo Næsbø har jeg også læst undtagen den allersidste...men der er vist en ny Morten ramsdal i vente her en af dagene og jeg ved de har så mange bøger i boghandelen at de sælger af dem og biblioteket hat så mange at de låner ud af dem, så jeg skal nok få skrabet mig en stak sammen igen...jeg har bare aldrig oplevet at min læsestak har indeholdt så få titler...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥