tirsdag den 2. februar 2010

Fastelavnspynt...



Fastelavn er lige om lidt, så lidt pynt i den anledning skal der jo til. Jeg har lavet disse små balletdansere, eller karnevalspiger om man vil. Faktisk kan man gerne have dem hængende hele året. Jeg kan i hvert fald. Skabelonerne til de to forskellige balletdansere kan downloades her  De egner sig rigtig godt på et pige værelse, til en pige i prinsessealderen!
Til kroppen har jeg brugt ganske almindelig karton. Kjolerne er lavet af servietter, kageservietter, madpapir, sølvpapir, chokladepapir, avispapir, gavepapir, cellofan og skaftet fra en sort strømpe. Egentlig er det kun fantasien der sætter grænser for, hvad der kan bruges. Til hår har jeg brugt forskelligt garn og snor, og masser af accessories i form af bånd, bændler, perler, fjer, pallietter, knapper og andet tingeltangel..

God tirsdag til alle derude! Jeg skal i gang med sneskovlen igen...Jamen holder det da aldrig op det sne?

7 kommentarer:

  1. Det er nogle dejlige damer, de kvikker op, på en dag som i dag.

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine, og en rigtig god ide til lidt anderledes fastelavnpynt.

    Kh Gitte

    SvarSlet
  3. Conny: Ja, vi trænger til bare ben og let påklædning...men tror det har lange udsigter...

    SvarSlet
  4. Gitte: Ja, katte og den slags kan ma snart få nok af...

    SvarSlet
  5. Hej. De fine dine danserinder, men dine links kan jeg ikke få til at virke! Jeg ville ellers lave dem i vinterferien med 5-6 årige piger - ØV.
    Du må gerne sende dem til brinniec@hotmail.com, hvis du kan:)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥