mandag den 1. februar 2010

Dårlig strikketøjskarma...


Jeg ser rødt i mere end en forstand...Det her strikketøj, er dog den værste gang skidt jeg længe har haft fingrene i...Men nu er det også slut...Selv om jeg faktisk næsten er færdig med bullen, så bliver det trevlet op og smidt hen i et hjørne, så kan det være jeg giver det en chance, om et par dage... Det er alt for fast og træls at se på, det er kort sagt: Dumt, grimt og æhem umoderne... Dårlig strikketøjskarma !!! Ikke engang fotoet af skidtet, kan blive ordentligt skarpt.... God 1.februarmandagskarma til alle...jeg skal vist skovle sne...igen!

2 kommentarer:

  1. Jeg har svært ved, at se hvad der galdt med den trøje og farven kan jeg rigtig god lide.Det hjælper nok, når du bliver kølet lidt af der ude sneen,og morgen skulle der komme mere.

    SvarSlet
  2. Conny: Den duer bare ikke, jeg er ikke tilfreds med den, så nu er den trevlet op, og garnet ligger og køler af... Men farven den er der ikke noget i vejen med...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥