tirsdag den 28. april 2009

Træt, træt, træt...

To på hinanden følgende weekender, med fuld fart på. og ikke megen søvn, er åbenbart for meget for mit "gamle skrog" Stress-faktorerne hober sig op: Den sidste biologirapport som skal afleveres torsdag, og som jeg end ikke er begyndt på, "bøvleri" på arbejdet, som jeg godt kunne have været foruden, og så alt det, der skal læses inden eksamen, ja og så alt det kreative som jeg gerne ville have lavet, men som jeg godt ved, der ikke på nogen måder, bliver tid til... Det er med, at holde tungen lige i munden, eller bare, at begynde fra en ende af, og så få nogen af de værste stress-faktorer ellimineret... men jeg er træt, træt, træt... Ved godt det er stressens fysiske ansigt der stikker frem, når man bliver træt...planen er derfor, at få startet på den rapport i aften, og så må jeg lade være med, at nærme mig sofaen, så den ikke springer op på ryggen af mig...

2 kommentarer:

  1. Gi' gas.. Og så håber jeg du når det hele.. Fordi jeg ved godt hvordan det føles! God læsning!

    SvarSlet
  2. Ja, det gør du vel, du er jo din mors datter!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥