fredag den 6. december 2019

Eucalyptuskrans - 6.december...


Her har eucalyptus kransen fået plads ved siden af julegåsen...

Jeg elsker kranse og holder af at binde kranse af alt muligt...Jeg gemmer eucalyptus grenene fra buketter, hvis jeg er heldig at få sådan en....enten til at farve garn eller stof med, eucalyptus giver en smuk orangerød/rustrød farve, men det er en helt anden boldgade, som vi ikke skal ud af lige nu...

Jeg har formet eucalyptuskransen ved blot at lægge grenene i forlængelse af hinanden og så binde tynd ståltråd om efterhånden, den bliver sådan lidt casual i det, men det synes jeg er pænt - ikke for fin men heller for ikke vind og skæv...
Størrelsen bestemmes af,hvor mange grene man har samlet. 
Man kan jo selvfølgelig også købe et bundt eucalyptus grene, men jeg holder nu af at holde julepynten nogenlunde udgifts neutralt :-)
Andet er der sådan set ikke i det - Den fine duft af eucalyptus og de fine grå blade er enkle og holder langt ud over julen.
Hav en helt fantastisk fredag - og weekenden, ja den lurer jo lige om hjørnet...

💚De bedste decemberhilsner💚
Kirstenk


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥