søndag den 24. december 2017

Verdens mindste krybbespil - 24.december...



Dette lille bitte krybbespil er lavet i en papæske fra Blå Castello ost...
Jeg har haft æsken liggende et stykke tid, fordi jeg syntes den havde en helt vidunderlig farve.
Ideen til krybbespillet fik jeg da jeg så et krybbespil i et legetøjskatalog - men lign figurer kan man nemt printe fra nettet. Figurerne jeg har brugt, er mellem 20 og 30 mm høje...


Klip karton eller papir i en farve der passer til æsken 
og lim det i bunden på æsken.
Jeg har dækket også dækket teksten på siden af æsken, med et par firkanter af det blå karton.
Det er svært, at se på fotoet, men jeg har tegnet små prikker så det ligenr stjerner på krybbespillets inderside...

Karton limes bag på figurerne og der laves et ombuk i figurernes bund.
Figurerne limes i bunden af æsken og rettes lidt til.


 Med dette indlæg ønsker jeg dig og dine en glædelig og fredfyldt jul.
Tak, fordi du har taget dig tid til at læse med her.

De aller kærligste hilsner Kirsten K

.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det altså fint. Du er så fingernem.
    Glædelig jul til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva: Tak Også glædelig jul til dig

      Slet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥