torsdag den 1. december 2016

En julekalender til dig - 1. december...


December er her og der er kun 24 dage til juleaften...
Alt summer af julepyntning, småkagebagning og julemusik.
Indtil juleaften kommer der her på kanalen en decemberkalender med forskellige anvisninger på julepynt og andet julehejs - noget med mønstre og skabeloner, andet blot som inspiration til den søde juletid, hvor der ganske vist er mange ting at gøre og mange arrangementer med gløgg, æbleskiver og pebernødder, at gå til.
Men tag en slapper ind i mellem og fordyb dig i en kreativ aktivitet.
Jeg har bestræbt mig på at lave indslag der er forskellige, der kommer noget strikket, noget syet, noget klippet, noget genbrug, noget købt, noget fint og sikkert også noget grimt. Der kommer kort sagt lidt af hvert, så forhåbentligt kommer der også noget, lige præcis DU kan bruge.
Jeg håber du har lyst til at følge min decemberkalender.
Rensdyrene herover er lavet af pressede bøgeblade, en sort tusch, to par rulleøjne og en sort rund sticker til han rensdyret og et lille rødt hjerte til fruen...
Bogstaverne er klippet ud af nogen af de mange jule tilbudsaviser, der dumper ind af brevsprækken for tiden.


🎀 De bedste 1. december hilsner KirstenK 🎀




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥