torsdag den 27. november 2014

Er kvindekampen nu blevet lyserød ?



Nej - kvindekampen er ikke blevet lyserød og jeg kunne tale mig varm og rød i hovedet af alle aspekterne af  selvsamme sag...men det er nu slet ikke det det skal handle om her.
En rigtig sød pige som har særlige referencer ud i emnerne omkring kvindekamp har født en dejlig lille pige og selvfølgelig skal lillepigen da have et ord med på vejen i den henseende...
Det blev til denne body i sart lyserød med et lillebitte (man skal jo heller ikke overdrive) kvindekampstegn trykt i nakken på bodyen...
Et lille kort med påskriften, Kvinder er den halve verden og kvindekampstegnet naturligvis også i sart lyserødt fuldendte gaven, som jeg ved er blevet modtaget med smil på læben...
Egentlig ser det vældig fint ud med det lidt bastante sorte tryk på den sarte lyserøde...
Tak fordi du gav dig tid til a læse med her...Herfra ønskes en dejlig torsdag til dig og dine...

6 kommentarer:

  1. Jeg kom til at tænke på sangen:
    Og selvom vi er kvinder
    så er vi ikke bange
    Vi elsker vores unger
    Ja, vi elsker vores unger
    Og selv om vi er kvinder
    så er vi ikke bange
    vi elsker vores unger
    og vi gør fælles sag.

    Sød, - og stadig relevant body :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva: Sangen husker jeg godt og den er egentlig mere sigende end man lige umiddelbart kan synes...Tak fordi du genopfriskede den for mig...

      Slet
  2. Hvor er den fin :) Jeg vil gerne en i størrelse "mig" ;) Jeg har vist opgivet alle mine ungdoms idealer ... jeg blev træt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle: Uha jeg har ikke opgivet mine idealer...det kan godt være de er blevet lidt blegere med tiden, men opgivet dem har jeg ikke...De unge må med på vognen og de kan ikke sarte tidligt nok...

      Slet
  3. Godt Kirsten. Om 15 år, ca. brænder i to, ungen og du, BH'er af ude i haven. Herlig fest. Selv god dag til dig.

    SvarSlet
  4. Anne: det er nemlig det vi gør og som du selv skriver så bliver det den store bra-burning-day...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥