søndag den 11. maj 2014

Weapons of mass creation...


Jeg elsker at få gaver og hjemmelavede gaver er jo et hit i vores familie...
For et par weekender siden havde min ældste yndlingsdatter fødselsdag og da hun er født på sin fars fødselsdag, ja så plejer de at holde fødselsdag sammen - det giver jo ligesom sig selv -
Min yngste yndlingsdatter havde ikke kun lavet gaver til fødselarerne, men så sandelig også til moderen...
Velvalgt motiv og megafedt udført - hun er sågu da en knag til at tegne..
Billedet er allerede hængt op ved mit arbejdsbord...der var lige præcis en lille plads til det :-)
Hav en aldeles fantastisk søndag derude, min skal tilbringes i drivhus og have...

8 kommentarer:

  1. Hvor er det dog en dejlig gave du har fået :-) sådan en gave kan man kun blive glad over at få ! Også god søndag til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne: ja det er da en helt fantastisk tegning ...

      Slet
  2. Majken: Ja det er nemlig det det er...lige mig!

    SvarSlet
  3. Så dejligt med en ekstra gave.
    Den er rigtigt fint tegnet.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Lonni: Ja det er en skøn tegning...og pigen der har tegnet den er lige så skøn...

      Slet
  4. Så fin tegning. Kan godt forstå den kom op at hænge ved arbejdsbordet :-)

    SvarSlet
  5. Kirsten: Hun er en knag til at tegne den pige og den passer lige ind i mit "kram"...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥