mandag den 14. april 2014

Blå mandag...




Mandag er blå...
Ikke fordi jeg er trist, men fordi "udstillingen" på mit bord i dag er blå...
og fordi jeg lige har været en tur omkring genbrugsbutikken.
Jeg er vild med transparent glas og den fine lyseblå farve kan jeg da slet ikke stå for...
En blå vase, en blå skål (som mage til den, der i forvejen stod i skabet) og to små blå fyrfadsstager...alt sammen for den nette sum af 35 kr...
Det er da billigt for en omgang blå mandag.
Vasen har en rigtig fin form og hvis jeg bliver træt af den blå farvekan den jo dekoreres enten med maling eller noget andet sjov. Jeg kan jo også altid bore et drænhul i bunden af den og plante en plante i den.
Hav en aldeles pragtfuld mandag derude
Glædelig mandag til dig.

10 kommentarer:

  1. Mandagsglæder for 35 kr., - det var da en god start på ugen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva: Ja man skal jo ikke gå og rutte med pengene :-)

      Slet
  2. Og Glædelig mandag til dig :)

    SvarSlet
  3. Det er så dejligt, at finde billige og gode ting - hvor går du på genbrug? Jeg var i Hadsund i sidste uge, der fandt jeg en skål - men i klart glas, jeg manglede til æblekage, citronfromage o.lign.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle: Mest Hadsund men dette kup gjorde jeg nu i Skørping...de har mange fede ting!

      Slet
  4. En god blå mandag:)
    Tak og i lige måde.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  5. Du ønskes en fortsat super dejlig blå mandag. Måske regnen inspirerede dig. Elsker selv blå glasting, så gode og billige fund du gjorde der.
    Knuz fra Lina

    SvarSlet
  6. Lina: Gode og billige genbrugsfund kan jeg slet ikke stå for...måske jeg snart må bygge til mit hus...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥