onsdag den 5. december 2012

Onsdagstanker...



Egentlig hader jeg havenisser, men jeg har alligevel et par stykker...begge nisser har en speciel historie og en helt speciel betydning...så de kommer, på trods af min modvilje mod netop denne afart af julestadsen, frem hvert år til jul...
Grunden er, at  jeg har fået dem i gave...givet til mig af to forskellige drenge der begge har en helt speciel plads i mit hjerte...
Ellers er det en helt anden form for julepynt jeg ynder i haveregi...sådan lidt mere naturagtig...
Billederne er ganske vist taget inden sneen dækkede alt stadsen...og frosten "tog" græskarret.
Fuglene har dog formået at skrabe sig frem til æblerne...
Må din onsdag blive god...min bliver en af de gode med juletræ og en masse glade børn  
 - og ikke mindst æbleskiver
 

4 kommentarer:

  1. Hold da op dit udendørspynt ser flot ud.

    SvarSlet
  2. Jeg er heller ikke særlig vild med havenisser, men har også en enkelt, som er hjembragt fra en ferie og kommer frem hver år :-)
    Rigtig flot udendørs pynt du har.
    God fornøjelse med æbleskiver, juletræ og børn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Randi: Sådan er der jo så meget...og den korte tid de står der kan jeg godt acceptere...

      Slet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥