torsdag den 6. december 2012

Håndklæde med navn på...


Et håndklæde med ens eget navn på er måske ikke det, en lille dreng ønsker sig mest...og når han nu kun er syv måneder gammel, så ved jeg ikke helt om han har gjort sig tanker om hvad han ønsker sig udover kærlighed, omsorg og mad, en tør ble og lidt legetøj...så et håndklæde med navn på, blev afskedsgaven til en lille dreng der har været "bettermanden" i min dagplejegruppe et par måneder...da han og familien for nyligt flyttede til en anden by...

3 kommentarer:

  1. I den alder har de vist ikke udviklet trangen til at ønske sig en masse materielle ting, men jeg er sikker på, at forældrene er rigtig glade for håndklædet :-)

    SvarSlet
  2. Jeg tro de vil sende en venlige tanker til dig, når" bettermanden" frotteres med et håndklædet fra dig

    SvarSlet
  3. SKØNT og det har han glæde af i mange år.....

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥