mandag den 29. oktober 2012

Farvet glas...


De farvede glasskåle hører til mine favoritter...
De kan naturligvis ikke allesammen stå til skue på en gang, dertil er antallet for stort. Disse tre er lige kommet en tur ud af skabet og står til pynt og daglig glæde, indtil de bliver skiftet ud med nogle andre...
Skålene bruges, med undtagelse af nogle få, også i den daglige husholdning...
Der kommer hele tiden nye skåle til, for min familie kender min passion for det farvede glas, så når nogen "render over" en fin glasskål, så er de så søde at tænke på mig...Derudover er jeg også selv altid på udkig, så der hjembringes ofte en glasskål.
Indtil videre er det muligt at finde egnede steder til opbevaring...

6 kommentarer:

  1. Så fine og sarte i farverne :)
    - jeg har et par enkelte - men de er skrap rød og cobolt ....
    Go blæsevejrsdag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Marianne: Jeg er mest tosset med den sarte grønne...man ser ikke så ofte grønt glas der er pænt...

      Slet
  2. Skønne skåle - glas er pragtfuldt !

    SvarSlet
    Svar
    1. Marianne: Ja glas er pragtfuldt...Vi er nogen glastosser!

      Slet
  3. Samme slags jeg så godt kan lide :)
    - er lidt misundelig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Majken. Glas er så fint og går aldrig af mode...

      Slet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥