mandag den 9. april 2012

Fødselsdagsfrøen...


Forleden skulle vi til fødselsdag hos en lille tre-årig pige der lige er startet i børnehave. I vores børnehave hedder den mindste gruppe frøer, så det var oplagt at lave et fødselsdagskort med udgangspunkt i frøen...
At det så blev et i kæmpestørrelse, ja det gjorde såmænd ikke glæden mindre!
Og bare så i ved det, så har pige frøer altså læbestift på deres kyssemund...der kunne jo komme en drenge frø forbi, som kunne hænde sig at forvandle sig til en prins...hvis man kyssede ham...

God mandag til alle derude...her ønskes bare lidt ydmygt at den halsbetændelse der nu har udløst en "præmie" der hedder 2 x pencilin, daffer noget så eftertrykkeligt  af...

8 kommentarer:

  1. I lige måde ...god mandag og god bedring :)

    SvarSlet
  2. Måskeskulle du ha' kysset frøen - det kunne være den var lidt magisk Og vupti så var du blevet rask :0) Rigtig træls det kan blive ved - rigtig god bedring - og frøen den er bare så skøøøn , fik det helt store smil frem da jeg så den.

    SvarSlet
  3. Super sød frø - godt fundet på.

    SvarSlet
  4. Du er simpelthen fantastisk til at finde på alt den slags. Hvor er den bare skøn, jeg kan godt forstå hun blev ellevild. Går det bedre med heldbredet? Jeg sender masser af tanker og håber du snart er frisk som en kysseklar frø.....

    SvarSlet
  5. Anne: Tak...pencilin er et fantastisk medikament...så mon ikke det går...

    SvarSlet
  6. Mariannel: Tror du det ville have hjulpet? Damm at jeg ikke gjorde det...

    SvarSlet
  7. Diy: Ja den er rigtig kyssesød...

    SvarSlet
  8. Marina: Tak for omsorgen...der er bedring i sigte...snart er jeg fit for figth!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥