søndag den 6. november 2011

Lotte og Søren Hammer: Ensomme hjerters klub...

Ensomme hjerters klub af Lotte Hammer, ISBN 9788702099287
Jeg har lige læst denne her...Som sædvanlig når jeg læser en bog, læste jeg den ud i en køre, sådan næsten da. Den er udmærket, plottet måske nok lidt forudsigeligt og slutningen lidt fesen... Men man kan da ikke sige andet end, at man kommer til at kende politimanden Konrad Simonsensen ret godt efterhånden som man læser Lotte og Søren Hammers bøger. Paralellerne til Jo Nesbøs Harry Hole er mange, blot med helt andre elementer i fokus. Læs den endelig, det er virkelig god underholdning...

2 kommentarer:

  1. Tak for anbefalingen. Jeg læste den første, Svinehunde, og den var lidt svingende i kvaliteten. Jeg er dog frisk på at læse flere. Er denne her nr. 3?

    SvarSlet
  2. Eva: Ja, det er nr 3 og den er betydeligt bedre end Svinehunde som jeg også synes var en smule svingende i kavliteten...der er dog stadig lidt for meget "fyld" i Lotte og Søren Hammers bøger...men ellers synes jeg de er ok...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥