fredag den 26. juni 2009

Fiberkrisen raser fortsat...



På min kreative scene raser strikke/hæklekrisen stadig, kan simpelthen ikke finde noget jeg gider lave. Det er ikke fordi der mangler ideer og materialer, men jeg gider simpelhen ikke...hvad er nu det for noget?? Der er så mange udendørs aktiviteter der trækker, men jeg har alligevel kastet mig over en anden af mine passioner: Kort. Kortlageret er i forvejen ret omfattende, men man kan vel altid lige bruge lidt flere, ellers skulle det ikke være umuligt at finde egnede aftagere... God fredag til alle i blogland, min bliver aldeles forrygende, det er jo weekend lige om lidt...

1 kommentar:

  1. De er blevet gode med de andre skrifttyper, synes jeg!

    Og så har jeg for øvrigt et strikkeprojekt til dig, hvis det kunne friste? det tager ikke lang tid , men det er SJOVT! (men jeg prøver at ringe til dig, så kan jeg forklare mere om det)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥