torsdag den 7. maj 2009

Konfirmations telegrammer.


Udbuddet af konfirmations-telegrammer er noget kedeligt synes jeg. Måske er det, fordi de unge mennesker er mere interesseret i indholdet af telegrammet, end af telegrammets visuelle fremtoning. Jeg ved det ikke, men i hvert fald har jeg fremstilet disse to, til et par stykker af den kommende bededags konfirmanter...Jeg er godt tifreds med resultatet, de er lavet af karton fra mit lille papir/karton stash, og dekorationen på forsiden, er lavet af et Gudrun Sjøgren katalog...så et strejf af recykling er der da...

2 kommentarer:

  1. jeg kan også rigtig godt lide dem....enkle og smukke uden dikkedarer ( her mener jeg at de ikke er overfyldte)...og var jeg konfirmand så ville jeg hjertens gerne have et sådant telegram...selvfølgelig med noget indeni....

    SvarSlet
  2. Ja, indholdet er trods alt det vigtigste....

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥