tirsdag den 17. februar 2009

Min dårlige samvittighed


Min dårlige samvittighed åbenbaret som et visuelt objekt..det er denne her, helt og holdent...Har ikke fået lavet mine opgaver, der skulle have været afleveret torsdag i sidste uge, og kun lige startet på en rapport som skal afleveres nu på fredag...Tis da også, havde ellers kalkuleret med, at i denne sæson skulle jeg ikke komme bagefter, det er alt for træls når eksamenstiden nærmer sig...NÅ, men det betaler sig ikke at svælge i undskyldninger, om alt for meget arbejde, og at jeg er alt for træt om aftenen... Må bare tage et ordentligt ryk i aften, og lade være med at cykle en alt for lang tur, når jeg har fri fra arbejde... Så kom i gang Kirsten, og hold fokus, for dælen da...

(Har da ellers omkring 1000 krea-projekter, der venter!!!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥