søndag den 15. februar 2009

Skovsvin...


På mine cykel og løbeture ser jeg utroligt meget AFFALD... Det er utroligt, hvad der ligger i vejkanterne og i skoven. Jeg nævner lige i flæng: Bleer, både brugte og ubrugte, cd´er, videobånd, strømper, sko (for det meste, kun den ene) poser med resterne af take aways fra Mac Donalds osv. Så er der selvfølgeligt alt det "almindelige" affald, så som slikpapir, lommetørklæder, øl og sodavandsdåser i massevis. Men i dag så jeg alligevel det største eksempel på skovsvineri, jeg længe har set. Dette her må have fordret både lastbil og evt en kran. Det er simpelthen utroligt, at nogen kan få sig til det...Denne her bil er naturligvis først brændt af, et andet sted, forstås, efterfølgende transporteret til en øde skov og derefter "dumpet"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥