mandag den 22. marts 2021

Påskepynt du selv kan lave...

 






Får, kyllinger og æg...

Der er mange forskellige meninger om påskepynt, nogen hader det, og vil på ingen måde have gule fjedrede kylleryller ind i deres hus - det passer måske ikke ind i indretningen og det har måske nok også været sådan, at påskepynt har været lidt ikke-trendy de sidste år...

Men så kom Coronaen der er er blevet skruet op for filt og perler og alle mulige hjemmelavede kreating. 

Jeg synes jo i forvejen ret meget om hjemmelavede ting og også hjemmelave kreationer  med et lidt skørt tilsnit. Hjemmelavet pynt der er lavet af børn står specielt højt på min liste. Jeg gemmer med stor forsigtighed alt hvad jeg har af skæve og altenativt og sparsomt malede kyllinger og æg - og ja jerg har såmænd også højt skattede udpustede æg mine egne piger har malet da de var små...

Nok om det - dette år har jeg egentlig ikke som sådan fundet på noget godt påskepynt - 

Derfor har jeg tænkt mig at lave en lille reprise serie her indtil påske med nogen af de mange gode ideer jeg allerede har fået for for flere år siden - man behøver ikke opfinde den dybe tallerken to gange...

Jeg elsker får og her får du den, nej to af mine gode gamle fåre ideer - der er både skabeloner og inspiration eller inspo, hvis man nu skal være lidt moderne...

Klik på linket  her og du kommer til en beskrivelse og et link til skabelon af fåret Dolly Dotty... 


Hav en dejlig mandag.

De bedste hilsner KirstenK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥