tirsdag den 1. december 2020

Velkommen december - 1. december...

Velkommen til min decemberkalender...

For femte år inviterer jeg dig inden for her i mit blandede hurlumhejhus...

Jeg lover ikke noget om noget, der er ingen planer, men jeg lover at jeg laver et indlæg til dig, hver dag indtil jul

Hvad indlæggene kommer til at handle om, ved jeg ikke endnu, men juletiden er jo over og og da jeg er passioneret udi julerier og julepyntfremstilling, ja så vil der jo nok komme et par anvisninger på pynt som jeg kan lide at lave. Der kommer da nok også lidt opskrifter på julemad og så'n...

Kig endelig indenfor indenfor og få lidt julestemning... 


                                        🎄   De bedste december hilsner Kirsten K 🎄


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥