lørdag den 28. marts 2020

Julen varer lige til påske - påskepyntelige får du selv kan lave...




I denne mærkelige tid, hvor alt er vendt op og ned og vi alle må passe på os selv og hinanden ved at blive hjemme eller ved ikke at have så megen social kontakt som vi er vant til, kan nogen måske have brug for en DIY til lidt påskepynt...
Jeg holder af får, også når det ikke er påske, så her får du skabelon og en slags DIY til hvordan du laver disse søde får, jeg synes de lige har den lille kant der gør at jeg godt gider have dem hængende...
Skabelonen kan du hente her via dette link




Du skal klippe to kroppe og fire ben og et hoved. 
Benene limes mellem kroppene og hovedet placeres fortil...
Jeg har limet snoren imllem kroppene, så fårene danner en lang ranke  men der kan selvfølgelig også prikkes et hul i den øverste del af fårekroppen og efterfølgende sættes en tråd eller snor i. Øjne og næsebor er blot to prikker tegnet med en tush.
Jeg har brugt forskelligt genbrugs papir, noget hjemmetrykt papir (med bobleplast) ellers kan man jo bruge hvad som helst, glanspapir, avispapir, papir fra en gammel bog, landkort, brochurer eller alt muligt andet. 
Jeg har valgt at holde mig til få farver med små kontrast pletter i, men fårene kan også blive rigtig fine i skrappe farver...eller i lyserød eller gule eller...
God fornøjelse med fårene hvis du  har mod på at gå igang med dem...
Glædelig lørdag til dig...Og pas på dig selv og dine medmennesker.


                                                             🐏 De bedste hilsner KirstenK 🐏


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥