onsdag den 21. december 2016

Julebilleder - 21 december...



Jeg har julebilleder som i deres guldramme står til stads på kommoden sammen med de gamle julenisser...og som bliver fundet frem hvert år. Egentlig er det gamle postkort med julenisser af den hyggelige slags på.




 Her er tre andre julebilleder som jeg har fundet i en kasse med juleklippematerialer jeg har fået foræret af et familiemedlem...
Akvarellen af julepigen i snevejr er fra julen 1952 og er formodentlig forsiden af et ugeblad af en slags.
Nissen og katten der spiser risengrød er både hyggelig og uhyggelig på samme tid. Motivet er klippet ud af et gammelt Ude og Hjemme som jeg fik af samme familiemedlem.
Arket med kravlenisserne er bare så fint og jeg synes det er en skam at klippe dem fra hinanden.




De gamle juleark med kræmmerhuse til Fyldning og Ophængning ( ja det står der virkelig) står også til stads og skal ikke klippes fra hinanden...

                                             🐭De hjerteligste hilsner KirstenK.🐭

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥