tirsdag den 19. januar 2016

Bogliste 2015...


Jeg lister gerne ting op...
Indkøbslister, madplaner, to do lister og boglister med titler jeg har læst og en læseliste med titler som jeg gerne vil læse etc.

Min bogliste (titler som jeg har læst) for 2015 ser sådan ud:

Jo Nesbø: Sønnen.
Jo Nesbø: Politi.
Lars Kepler: Ildvidnet
Julia Lahme: Din guide til hands-on blogging.
Herbjørg Wassmo: Disse øjeblikke.
Helle Helle: Hvis det er.
Lene kaberbøl: Kadaverdoktoren.
Margereth Atwood: Tjenerindens fortælling.
Naja Maria Aidt: Sten papir saks.
Jussi Adler Olsen: Den grænseløse.
Sarah Blædel: Kvinden de meldte savnet.
Simone de Beavoir: En skånsom død.
Jo Nesbø: Headhunteren.
Wilbur Smidt: Ørkenguden.
Lars Kepler: Stalker.
Camilla Laeckberg: Løvetæmmeren.
Joakim Zander: Svømmeren.
Vibeke Marx: Sortehusene.
Tove Janson: Sommerbogen.
Harper Lee: Dræb ikke en sangfugl
Svend Birkmand: Stå fast.
Mikael Katz Krefeldt: Savnet.
Erling Jepsen: Hjertets dannelse.
David Lagercrantz: Det der ikke slår os i hjel.
Pierre Lemaitre: Alex.
Jo Nesbø: Blod på sneen.
Bjarne Bach Nielsen: Astrup en HimmerLandsby.
Erlend Loe Doppler.
Lars Kjædegård: Montebello
Morten Bracker: Dødedansen.
Bjarne Reuter: Lola.
Sarah Blædel: Dødesporet.
Erlend Loe: Kvinden flytter ind.
Jakob Melander: Serafine.
Lars Bedsted Gommesen: Fremmed skib anløbet.

Tak fordi du kiggede indenom her.
Herfra ønskes du en fantastisk tirsdag!

2 kommentarer:

  1. Skøn liste. Jeg holder også af lister.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva: Ja det er så skønt at have styr på tingene :-)

      Slet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥