onsdag den 3. december 2014

Juletræer af skrald...

Juletræer af skrald lyder lidt klamt, men ikke destomindre er det, det det er.
Et dyk i skraldespanden er det måske ikke, for jeg hev nu skraldet inden det nåede henholdsvis den grønne spand og papirkurven...
Man kunne jo også, for at få det til at lyde lidt mere trendy, kalde det juletræer af genbrugsmaterialer...

Pap fra en karton med øl, perler, en stjerneperle til toppen og et grillspyd var materialerne til dette juletræ.

Det andet juletræ er lavet af kartoffelskræller, en tynd kobbertråd og små stjerneperler.
Kartoffelskrællerne blev trukket på kobbertråden med perler mellem hver skræl og efterfølgende tørret. Jeg tørrede det stående, for at skrællerne ikke skulle, hænge den forkerte vej...
Træerne kan selvfølgelig pyntes med små stjerner eller perler men jeg synes nu egentligt de er pænest når de står simple og rå i udtryksformen.
Glædelig 3. december til dig...

4 kommentarer:

  1. Jeg er vild med dine skralde-juletræer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle: Skralde juletræer er da egentligt et meget godt ord...og så er de jo egentlig ganske gratis...og det kan jeg li'

      Slet
  2. Skønne skralderier. Lige efter mit hjerte.

    SvarSlet
  3. Eva: Skralderier er også lige efter mit hjerte...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥