tirsdag den 23. december 2014

Gaveposer og gaveæsker...



Julen står for døren og her lægges sidste hånd på julegaverne. Der skal lige hæftes de sidste ender på strikketøj og hækletøj...Der skal limes lidt her og der, men ellers er de hjemmelavede gaver, som vi  her i familien holder os til, færdige.
Hjemmelavede gaver er skønne at lave og skønne at modtage, og i en familie, hvor stort set alle er kreative på den ene eller den anden facon, lægges hovederne i blød for at udtænke gaver, der passer lige nøjagtig til modtageren...
Gaverne kan jeg jo af gode grunde ikke vise billeder af her, men gaveposer og gaveæsker som jeg sætter stor pris på, selv at fremstille, kan jeg da vise...
Dette år har jeg købt en stor bunke brune papirposer, for det først er de meget billigere end de gængse gaveposer, desuden kan de dekoreres så de passer til lejligheden, men de er jo også fine som de er. Jeg har klippet bogstaver, der passer til sæsonen, ud af rester af gavepapir og bogsider fra en en kasseret bog. JUL er sådan et herligt lille ord, hvor bogstaverne passer helt perfekt til hinanden.
Det er hurtigt og nemt, at lave når man nu alligevel har alt gavepapiret fremme til julegaveindpakningen...
Bogstaverne kan du hente her i tre størrelser... Bogstaverne kunne også bruges som pynt på julebordet.
Æskerne har jeg dekoreret med foldede stjerne, masking tape og et af mine egne handmade mærker...

Glædelig lillejuleaftensdag til dig der gjorde dig den ulejlighed at kigge inden om her...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥