mandag den 4. august 2014

Tryk med skosværte eller da jeg var ved at komme for sent til fest...


På en skala fra 0 til 10 har kreadimseriet her på det sidste ligget på noget der nærmer sig 0...
Men i lørdags da jeg skulle til havefest var jeg lige ved at komme for sent...På grund af noget kreadimseri...
Skoene skulle pudses og da jeg endelig langt om længe fandt skosværten i en reol, fik jeg en ubændig trang til at lave nogle tryk. Klodserne var lavet for noget tid siden efter inspiration fra et bogomslag jeg havde set et eller andet sted...



Og skosværte er såmænd ganske udmærket at trykke med og så lugter det fint af nypudsede sko...
Og festen nåede jeg da også lige i sidste øjeblik...med sved på panden og nypudsede sko...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥