fredag den 21. februar 2014

En taske fra Tesco supermarked...




Jeg bruger denne indkøbstaske som jeg har fået eller det var vist noget med point man kunne samle når man købte ind... i et Tesco supermarked i London.
Jeg bruger tasken hver uge når jeg køber ind og jeg har aldrig tækt på den som noget særligt, før en dame som jeg ikke kendte stoppede mig og sagde: "Nøj, hvor er det et sødt net, du har der"
Og ja, det er da egentlig vældig sødt...
Men jeg bruger det altså stadig til dagligvarer, hver fredag når jeg køber ind til den efterfølgende uge...
God fredag til dig der læser med her...jeg skal ud med Tesco-nettet senere på dagen så køleskabet og spisekammeret kan blive fyldt op...

4 kommentarer:

  1. Smiler :) ... håber du er kommet hjem med nettet fyldt :) - og ja det er fint :) ...
    jeg handler også hver fredag til den efterfølgende uge ... men jeg kan ikke nøjes med 1 net ... hele 3 fyldte genbrugsnet fra Rema ( der har støttet KræftensBekæmplese ) slæber jeg hjem hver uge ... tænker tit - hvor fa'en bliver alt det mad a' :)
    go weekend herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Marianne: Ja jeg kan nu heller ikke nøjes med det ene net...jeg har mange forskellige som hver uge fyldes op...nogen gange må der også en papkasse med...Og jeg tænker også hvor alt den mad bliver af...den mætter de mange maver der hver dag skal have mad her ;-)

      Slet
  2. Jeg gad da godt de mariehøns der - de ville pynte gevaldigt på mine Harald Nyborgnet. De er store, der er træhanke i og der kan være en sulens masse i dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Taxa-strikker: De er da også søde de mariehøns der...og ja vi slæber hejm til køleskabet som på magisk vis hurtigt tømmes igen...en evig cirkel der aldrig brydes...

      Slet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥