mandag den 25. juni 2012

Flamingoen og tranehejren eller påfuglen med minisken...




Jeg er ikke færdig med at arbejde med det aftryk der...
Denne gang har jeg klippet flamingoer og en enkelt trane/hejrelignende fugl, eller som sølvræven siger: "Det ligner sg en krydsning mellem en hejre og en påfugl som har minisken" Tøhø... Men den slags udtalelser lader jeg mig ikke slå ud af...
Jeg har som sagt klippet visse fuglearter ud i papir fra det nye Sæson fra Coop...der var nemlig fine farver til fuglene...Jeg er især lidt vild med flamingoen med 6 om dagen logoet...
Jeg har tegnet konturerne ganske svagt op med en blyant, fordi når man "gnider" papiret væk, kommer man nemt til at få "gnedet" for meget af nogle steder.

7 kommentarer:

  1. Hej Kirsten - s fik jeg igen tid at komme omkring din blog - du laver bare så mange sjove og spændende ting - det der med aftryk, det finder jeg vist ikke lige ud af, men jeg synes, det er spændende - is-bogen har jeg lige lavet en hurtig prøve på :-)
    Gulerødderne i buketten - fantastisk ide :-)

    Jeg hilste på dig for en god uges tid siden, du kom travene med børn og vogn - men du så det vist ikke :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Randi: Du skulle da have gjort anskrig eller dyttet eller noget...det er ikke altid jeg lige lgger mærke til hvem der hilser på os...i hvert fald var det ikke af ond vilje at jeg ikke hilste tilbage!

      Slet
  2. Jeg har prøvet på stof med limlak - det fungerer fint. Og får også det romantiske/lidt slidte look. Og så kan man jo sy af stoffet eller brodere på det... er sikker på du kunne få noget spændende ud af det - hvis du altså havde tid ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dorit: Jeg har en kollega (Ida fra Skomagerhuset)som også laver det med stof og limlak...det skal jeg også prøve... det står i alt fald på den meget lange to - do liste...

      Slet
  3. Hvor er de fine. Elsker at lave ting ud af papir og reklamer. Jeg laver bl.a. tasker, kort og diverse collagebilleder.
    tjek dem på min blog, hvis du har tid og lyst.

    Mvh Helena
    madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Helena: Jeg elsker også at lave ting ud af reklamer osv...Jeg kigger lige indenom hos dig!

      Slet
  4. Hold op hvor er dine fugle blevet flotte. Tak for skøn inspiration.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥