lørdag den 28. august 2010

Ukuelige Flittighans/ Flittiglise...


Enten den nu hedder Flittighans eller Flittiglise...så er det forunderligt at denne stikling har slået rod...jeg fik den af en veninde, for nogen tid siden, jeg puttede den ned i min jakkelomme, dog i en plasticpose, og glemte så alt om stiklingen, indtil jeg skulle have lige netop den jakke på igen... Da var der så gået en fire fem dage. Jeg satte den lille visne stikling i et glas vand, dog uden at have alt for store forhåbninger, men få dage efter havde den slået rødder, nu har den så fået "foden under eget muld" og ser ud til at trives fint! En ukuelig lille plante må man sige!

2 kommentarer:

  1. en liten "stabukk" vil nå eg sei....
    Det er eit jærsk uttrykk og betyr at ein ikkje gir seg så lett.

    Ha ein fin dag.

    SvarSlet
  2. Ruth: Jamen så er min plante en lille "stabukk"

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥