onsdag den 13. januar 2010

Armbånd af knapper...





Lone laver fine armbånd af knapper, som man i øvrigt kan vinde i en give away... Jeg har også prøvet mig lidt ud i den diciplin: Knapper, perler og en lidt kraftig søvltråd resulterede i disse armbånd, som faktisk er mere solide end de ser ud til at være... Jeg er specielt glad for det flaskegrønne... grøn er jo forårets farve, og det vil jeg, hos hvem det end måtte sortere under, meget gerne bede om, snarest, hvis det ikke er for meget forlangt!!!

6 kommentarer:

  1. Jeg beder lige med, Kirsten...håber det hjælper...

    SvarSlet
  2. Anita: Ok, så er vi da to...mon det er nok tl at starte en forening...til forårets fremme, måske?

    SvarSlet
  3. Jeg vil også så gerne bede med og nu er vi tre.

    SvarSlet
  4. Conny: Så må det da snart blive til noget,desværre ser det ud til at vi skal have mere sne i weekenden...

    SvarSlet
  5. hej Kirsten.

    Dine armbånd er jo helt fantastiske.. Dejligt at se andres bud på samme koncept...

    Og det med at vinteren snart skal trække sig væk... ja det virker ligesom ikke ... hahah

    Lone

    SvarSlet
  6. Lone: Tak for kommentar, ja det er altid dejligt at se andres bud! Måske det kommer til at trække lidt i langdrag med vinter gå væk...men forhåbentlig forsvinder den på et eller andet tidspunkt!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥