onsdag den 16. december 2009

Jeg har selv bagt dem!!

Jo, jo, jeg har selv bagt der her jødekager...kunne jeg måske gøre for, at jeg tilfældigt kom på besøg hos min "gamle" (hun er 87, og siger vi gerne må sige, hun er gammel)veninde, da hun lige var ved at bage jødekager ...Jeg skulle bare selv regne ud, hvordan jeg kunne fragte et par plader ubagte jødekager hjem...og det regnede jeg så, hurtigt ud... Så jeg har selv bagt dem, om jeg selv har lavet dejen og rullet den ud osv er der jo aldrig nogen der spørger om, vel?? Udenfor ligger der sne...det er så smukt, så smukt...så det lugter da lidt af jul, gør det ikke?


4 kommentarer:

  1. Mmmm jødekaker er godt. Du var heldig med oppskriften må eg sei... :-)
    Ha ei fin førjulstid.

    SvarSlet
  2. Ruth: Ja, de er gode de jødekager, og de er næsten væk... også od dag til dig...

    SvarSlet
  3. Der var du lidt heldig, du slab for at ælde dej( som jeg ikke fordrage).

    SvarSlet
  4. Conny: Jow, da man har jo lov til at være heldig en gang i mellem...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥