søndag den 7. juni 2009

Haveorden genoprettet


Intensiv eksamenslæsning (eller det er i hvert fald det, der får skylden) har betydet et veritabelt kaos i haven, ikke så meget ukrudt og den slags, men mere rod i almindelighed...De sidste par fridage er brugt på, at skabe orden i kaos... Måske nogen vil synes der stadig hersker kaos, med potter og ting overalt, men det er den salgs "kaosorden" der passer til mig... Selv de dahlila der blev sat alt for sent, er kommet op... Så nu vil jeg nyde en kop kaffe på terrassen, og lade lidt op til morgendagens dont...

4 kommentarer:

  1. Din have ser rigtig spændende ud med alle dine krukker og det en skøm bænk du har
    Knus til dig

    SvarSlet
  2. Tak... enten den er pæn eller ej, så elsker jeg den over alt på jorden...

    SvarSlet
  3. hej Kirsten...hvis billederne er fra din have...så er det da voldsomt hyggeligt og et dejligt sted du har.....og du forstår at indrette og hygge fornemmer man...

    SvarSlet
  4. Hej Anita, ja velnok er det fra min have, og ja jeg er sådan en hyggefis...også i haveøjemed...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥