fredag den 3. december 2021

Rudolf med den røde tud - 3.december...

 Jul er også sjov og nissedrillerier...


                                                       Sådan kan du pynte din bil til jul...
Denne Rudolf maske har jeg brugt i mange sammenhænge. Den blev oprindeligt brugt som sjov til børnenes HPscootere, hvilket var et vældigt hit.
Det er sjovt at sætte Rudolf masken på en bil, knallert cykel eller oldemors rollator som et lille morsomt juledrilleri..
For at lave masken skal du bruge rødt, hvidt, sort og brunt karton. Jeg har lamineret delene inden de er sat sammen, men man kan jo sagtens lave den uden at laminere...

Du finder skabelonerne til at tegne efter ved at klikke på linket ark 1 her  og  ark 2 her, så er det bare at printe ud på karton, klippe ud og dernæst samle masken som vist på fotoet...

Jeg brugte dobbeltklæbende tape til at samle delene med, det er nemt og det holder godt.


Jeg har sat en rød bold på næsen for at få den helt rigtig rød tud effekt frem...







God fornøjelse med Rudolfmasken -
Når jeg besøger oldemor i næste uge sætter jeg en 
Rudolf på hendes rollator og hendes trehjulede knallert - det skal nok blive spas...

De bedste decemberhilsner
KirstenK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥