søndag den 19. december 2021

Grund til bekymring - 19,. december...

Jeg er ikke særlig bange for at få Corona, jeg er vaccineret og skal have mit booster stik i overmorgen. Jeg synes alle burde lade sig vaccinere,men samtidig synes jeg dem der af denne eller anden grund ikke vil/ kan tåle/er bange for etc.skal respekteres - tvangsvaccinering  er set med mine briller fuldstændig uacceptabelt.
Alle bør udvise rettidig omhu og følge de regler der nu engang er udstillet og alle har også et ansvar for at coronaepedemien begrænses. 
Vi har alle pligt og ansvar for at beskytte de svage og sårbare i samfundet, det tror jeg ikke vilsnblive uenige om.
Selvfølgelig er vi ikke alle enige og det behøver vi heller ikke være. 
Om jeg synes at situationen er bekymrende? Jo måske, men vores sundhedsvæsen et et af de bedst fungerende i verden...MEN det bekymrer mig at retorikken over alt er skarp og at der f.eks på de sociale medier udspyes galde og eder i en lind strøm.. Det bekymrer mig virkelig for alvor - det bekymrer mig at vore børn skal vokse op med vrede, antipati og uempatisk retorik som bagtæppe...
Det var bare lige det...på sådan en dejlig 4. søndag i advent.
De bedste hilsner
Kirstenk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥