torsdag den 24. december 2020

Glædelig jul - 24. december...

Så kom vi til dagen vi alle har ventet på... For nogen er dagen lang og det kan være svært at vente til i aften med julemad, juledans og gaver...

For andre er dagen hektisk, der er meget der skal nås inden den store fest i aften.

Jeg håber for dig, at du skal være sammen med mennesker du elsker i aften.

Jeg er så privilegeret, at skulle være sammen med dem jeg elsker allermest, mine piger og deres kærester og de to små børnebørn . 

Sol og vind skal jo deles lige i familierne, så det er ikke hvert år jeg kan få alle mine samlet juleaften, men det kanlade sig gøre i år.

Vi skal selvfølgelig spise den traditionelle julemad lidt kalkun og flæskesteg og en smæskesteg til vegetarerne. Risalamande skal vi selvfølgelig også have og mandlen den får morfar jo nok som sædvanlig...

Senere skal vi synge og spille guitar og vi slutter altid af med Skippe Clements morgensang...hvorfor det lige blev en tradition ved jeg ikke , men det er sådan det er og det skal man jo ikke lave om på.

Tusind tak fordi du læste med her. 

Jeg vil gerne ønske dig og dine en rigtig glædelig jul 

Og grisene ...

De vil også bare gerne ønske dig glædelig og fredfyldt jul.

De bedste julehilsner

KirstenK

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥