onsdag den 9. december 2020

Et lys i en flaske - 9. december...

 


Et stearinlys i en flaske er der vist ikke noget nyt i...

På sydlandske cafeer og på utallige ungdomsværelser har det været brugt masser af gange - 

Og lige netop derfor er det en god og brugbar ide -.

Flasken jeg har brugt her er en en liters rødvinsflaske.

Jeg fjernede etiketten, blot ved at lægge flasken i blød i sæbevandet, da jeg vaskede gulvet.

Jeg tørrede flasken af med alm husholdningssprit og skrev glædelig jul, sådan lidt med min egen håndskrift- agtig med en hvid Posca tuch - 

Og ja jeg måtte da starte forfra et par gange før jeg syntes det var fint nok...





Herfra vil jeg ønske dig en dejlig dag, tak fordi du kiggede indenom her hos mig...

De bedste onsdagshilsner 

 🍄Kirstenk 🍄

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥