torsdag den 13. december 2018

Gaveindpakning - med både livrem og seler - 13. december...



Måske trænger du til at få ryddet op i skuffen med bælter og den slags.
Jeg ryddede op for nylig og fandt flere ting der måske nok skulle have været videre for lang tid siden...
Der var bælter, en rem til en forlængst kasseret taske, min lillebrors seler og andre ting, som jeg helt havde glemt fandtes...
Nå ,men det var slet ikke det vi skulle snakke om  - det var gaveindpakning.
Og måske har du nu allerede gættet hvor vi er på vej hen, for naturligvis skal oprydningen i mit skab og gaveindpakningen kombineres  -

Og det kan godt være, der er nogen der kommer til at mangle det glittede julerøde papir med glimmer på,  for i år er gaverne pakket ind i genbrugspapir og kasser med mine aflagte bælter omkring....

Jeg morede mig vældigt med at pakke disse gaver ind og jeg håber da også modtagerne vil trække lidt på smilebåndet...

Der er ikke så meget at fortælle, andet end hvad du kan se på billederne -
Jeg håber du finder inspiration - eller i  et mindste bare trækker lidt på smilebåndet... Og har du ikke overskud i klædeskabet - så er der masser af den slags ti billige penge i genbrugsbutikkerne...


                             Papkasse med smalt bælte snoet rundt om kassen to gange ...


Sølvbælte snoet omring smykkeæsken, som er en genbrugsæske, der har fået et lag acrylmaling for at dække firmanavnet på låget - et lille decemberdigt er gemt under sølvbæltet...


Remmen til den for længst kasserede taske er her bundet om en papkasse med et råbåndsknob. 
Et stykke blondestof har fået en streg med limstiften og er lagt under bæltet...


Et par seler hvor det ene hold klemmer er blevet brugt til noget andet, 
er klippet til, så de passer til pakken... Den pakke gad jeg godt selv have...

  
Forsiden af pakken med et helt par seler...


Bagsiden af selepakken...


😍De bedste december torsdags hilsner, KirstenK😍





1 kommentar:

  1. Jeg er VILD med det. Så kreativt og fint og miljøvenligt.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥