mandag den 7. december 2015

Juleposer - 7 december...


Det er lidt hyggeligt at lave fine poser til julegaverne der skal gives til familie og venner...
Jeg har poserne til at stå og de fyldes op efterhånden som julegaverne bliver færdige eller købt...
De brune papirsposer har jeg købt - og hvis man køber mange på en gang er de forholdsvis billige, men man kan også sagtens købe dem i små mængder ...
Bogstaverne er klippet ud i gavepapir, gamle bogsider eller dekorationspapir - kun fantasien sætter grænser for, hvad man kan bruge...
Det ser pænt ud at sætte bogstaver der ikke er specielt julede i farven sammen med røde julefarver. Ordet JUL er et fint ord, hvor bogstaverne harmonerer rigtig godt med hinanden.
Skabelonerne til bogstaverne ligger her...
Print arket og lim bogstaverne på et stykke karton og klip dem ud. Nu har du en skabelon til at tegne bogstaverne op efter .
Læg skabelonen, spejlvendt på bagsiden af gavepapiret og tegn bogstaverne op. Grunden til at det skal være spejlvendt er at det ikke ser særlig pænt ud med streger fra optegningen på forsiden af bogstaverne.
Klip ud og lim bogstaverne på posen...
Hav en fantastisk december mandag...

12 kommentarer:

  1. Sikke en fantastisk og sød ide :) Hvor mom man køber poserne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja Heller alt for sent at svare - jeg har købt mine hos Jacodan...

      Slet
    2. Åh ja Heller alt for sent at svare - jeg har købt mine hos Jacodan...

      Slet
  2. Det er da en rigtig god idé, de er vel nok fine

    SvarSlet
    Svar
    1. Lone: Det er skønt at have poser så kan man sortere julegaverne efterhånden som man får dem købt - hvis man eller kan få sig taget sammen til at få dem købt...

      Slet
    2. Lone: Det er skønt at have poser så kan man sortere julegaverne efterhånden som man får dem købt - hvis man eller kan få sig taget sammen til at få dem købt...

      Slet
  3. Jeg har selvfølgelig googlet, men i første omgang fandt jeg kun steder, hvor jeg skulle bestille 500 stk. - endelig lykkedes det at finde et sted, hvor jeg kan nøjes med 100 ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle: Ja jeg havde også problemer...Hos Jacodan kan man bestille 100 stk...

      Slet
    2. Helle: Ja jeg havde også problemer...Hos Jacodan kan man bestille 100 stk...

      Slet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥